Pacienții străini vin în România pentru stomatologie și fertilizare in vitro

Pacienții străini vin în România în special serviciile stomatologice. Aceștia sunt atrași de o rețea bună de cabinete, de dotări dar mai ales de prețurile competitive. În ultimul timp și clinicile de fertilizare in vitro au reușit să atragă pacienți străini.

„În România stomatologia a obţinut în ultimii ani rezultate foarte bune, dezvoltare destul de bună şi pe partea tehnică, reţea bună de cabinete, preţuri competitive şi atunci atrage foarte mult pacienții străini, cel mai mult în momentul de faţă atrage stomatologia. Dar ulterior au apărut şi clinicile de fertilizare in vitro care încep să câştige teren şi încep să aducă pacienţi străini în România, la fel, preţuri competitive, calitate, doctori buni şi toate serviciile integrate”, a declarat fostul ministru al Sănătăţii, Nicolae Bănicioiu, vicepreşedinte al Centrului Internaţional de Turism Medical (Internaţional Health Tourism Center, IHTC).

IHTC a organizat la Atena, în Grecia, în perioada 8 – 9 iunie, prima ediţie a Festivalului de Fertilitate, eveniment ce a reunit specialişti, pacienţi, expozanţi şi profesionişti în domeniul sănătăţii.

„Cred că acest parteneriat a fost de bun augur, iată că roadele se culeg şi în ziua de astăzi, este practic un eveniment care girează acel parteneriat şi girează colaborarea dintre medicii români, medicii greci, schimbul de pacienţi dintre România şi Grecia şi cred că putem vorbi de o creştere în ambele sensuri a fluxului de pacienţi, chiar şi în România vin pacienţi care se tratează la doctori pregătiţi în Grecia sau pregătiţi în România, clinici sau investiţii greceşti care s-au făcut în România şi partea cealaltă, sunt foarte muţi pacienţi români care vin şi îşi fac tratamente medicale în Grecia. Deci, iată că acel parteneriat funcţionează, se dezvoltă şi creşte de la an la an”, a spus Bănicioiu.

Bănicioiu a dat exemplul Greciei în privinţa dezvoltării turismului medical, arătând că în această ţară se tratează pacienţi din toată lumea în condiţiile în care s-a investit în creşterea calităţii actului medical şi în promovare.

- Articolul continua mai jos-

El a afirmat că România „mai trebuie să facă multe” în privinţa promovării turismului medical şi consideră că trebuie investit în promovarea acestui tip de turism.

Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, 👇 dă-ne un like. 💖

Articole recomandate

Recomandari