Acasă Evenimentele Ziar Medical SpitalPLUS – aplicația care pune în legătură pacienții și entitățile medicale

SpitalPLUS – aplicația care pune în legătură pacienții și entitățile medicale

În cadrul  Forumului Serviciilor și Tehnologiilor Medicale de la Cluj Napoca a fost lansată aplicația SpitalPLUS. Aplicația de tip ehealth este o premieră pe piața serviciilor medicale pentru pacienții din România.

„În cadrul aplicaţiei există un modul specializat pe interacţiunea în timp real, un chat, prin care pacienţii pot interacţiona foarte uşor cu entităţile medicale, pot să le scrie, să le pună întrebări, să le trimită fişiere tip text, audio, foto, video”, a declarat Tudor Dan Pop (Medical System Enterprise), realizatorul programului.

Ce reprezintă aplicaţia digitală SpitalPLUS?

Proiectul presupune cercetarea şi dezvoltarea unui sistem software care face posibilă comunicarea şi interacţiunea dintre un pacient şi o entitate medicală, iar această idee vine atunci când soluţiile medicale sunt depăşite la nivel organizatoric, când programările online pot elimina posibilele situaţii neplăcute ivite în cadrul acestei interacţiuni.

Esenţial pentru procesul de a accesa serviciile medicale din cadrul entităţilor medicale e această organizare internă, unde medicii şi pacienţii au acces în timp real la tot calendarul activităţilor medicale. În cadrul acestui calendar, pacienţii pot naviga pe ani, luni, zile şi intervale orare pentru a observa timpii ocupaţi, cei liberi sau cei în curs de a fi ocupaţi. În funcţie de această imagine de ansamblu ei pot să acceseze zilele libere şi să îşi aleagă intervale orare disponibile pentru a-şi face o programare medicală.

Cele mai importante avantaje ale aplicației SpitalPLUS

  • Acces controlat imediat la informaţii referitoare la programări online în timp real
  • Acces la un chat online, unde pacientul va putea comunica în mod direct cu reprezentaţii instituţiilor medicale
  • Acces la funcţionalităţi care pot ajuta pacienţii să îşi găsească medicul potrivit în funcţie de locaţie, specialitate şi alte servicii
  • Acces la pagina personală de administrare pentru fiecare entitate medicală în parte
  • Acces la trimiterea de documente medicale (foto, video, audio, documente word/pdf)

Cum funcționează aplicația SpitalPLUS?

Pentru pacienți:

Pacienții pot să caute un doctor în funcţie de locaţie şi specializare. Pot selecta un doctor din setul de rezultate şi să efectueze o programare medicală în funcţie de intervalele orare disponibile. Sau pot să deschidă o conversație de tip chat (în timp real) cu reprezentantul medical.

Se poate trimite conţinut text/foto/video/audio/documente către entitatea medicală prin intermediul chat-ului.

Pacientul vizualizează din panoul de control toate programărilor medicale cu toate detaliile aferente în funcţie de data selectată.

Pentru entităţile medicale:

Doctorii vor fi adăugați împreună cu toate detaliile acestuia (nume, prenume, date de contact, specializare, orar/intervale orare disponibile etc.). Aplicația oferă posibilitatea să fie adăugate și perioadele de concedii, astfel pacienții pot știi intervalul în care medicul nu este disponibil.

Accesarea tuturor programărilor în funcţie de data selectată şi vizualizarea/descărcarea lor în format pdf.

Acces la chat şi la conversaţiile cu pacienţi în timp real. Trimiterea de conţinut text/foto/video/audio/documente către entitatea medicală prin intermediul chat-ului. Efectuarea de programări în numele unor pacienţi.

Vizualizarea de diagramae şi grafice privind întreaga activitate din cadrul aplicaţiei (numărul de programări efectuate/de doctori adăugaţi/ de fişiere disponibile/ de conversaţii deschise cu pacienţi.

Aplicația, unica de acest fel în România, va fi disponibilă din luna ianuarie pe platformele Android și iOS.

Mai multe informații despre aplicatia SpitalPLUS puteţi citi aici.

Citește și:

Forumul Serviciilor și Tehnologiilor Medicale – 2018

Urmăreşte ultimele ştiri medicale pe Youtube şi Facebook

10,914FaniÎmi place
54AbonațiAbonați-vă

ULTIMELE ARTICOLE

relocarea

Relocarea Maternității Giulești – când și cum?

Relocarea Maternității Giulești - când și cum? Autorităţile sanitare vor lua o decizie cu privire la activitatea Maternităţii Giuleşti din Capitală, eventual, reluarea internărilor, spre sfârşitul acestei săptămâni, joi sau vineri. Sorina Pintea a precizat că se aşteaptă rezultatele analizelor...
dr. Carmen Orban

Carmen Orban: „La Institutul Clinic Fundeni, concurența înseamnă progres”

În pragul iernii ne reîntoarcem la Institutul Clinic Fundeni pentru un dialog despre performanță și progres, cu dna conf. univ. dr. Carmen Orban, managerul prestigioasei instituții medicale bucureștene. CARMEN ORBAN: „Cifrele de transplant au scăzut dramatic din cauza lipsei donatorilor” Ziar...
platformă de aterizare smurd

Platformă de aterizare SMURD, la Botoșani

Platformă de aterizare SMURD - Proiectul privind extinderea și modernizarea infrastructurii de operare a serviciilor de urgență pentru salvare aeriană și comunicații prevede și construirea unei platforme de aterizare a elicopterelor, în Botoșani. În cazul unei urgente pe timp de...

Cele mai citite