„Ajută-i să trăiască fiecare zi ca şi cum NU ar fi ultima” – HOSPICE lansează campania de 2% pentru cei diagnosticaţi cu o boală incurabilă

HOSPICE Casa Speranţei lansează oficial campania de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit în beneficiul pacienţilor copii şi adulţi care înfruntă o boală incurabilă.

Sub sloganul „Ajută-i să trăiască fiecare zi ca şi cum NU ar fi ultima”, organizaţia face apel către contribuabilii care au obţinut în 2017 venituri impozabile (din salarii, pensii sau activităţi independente) să susţină acordarea gratuită de îngrijire paliativă, prin redirecţionarea a 2% din impozitul pe venit către HOSPICE Casa Speranţei.

Campania HOSPICE din acest an se concentrează pe ideea că fiecare clipă contează şi că oamenii au dreptul la demnitate, grijă şi respect în fiecare moment al vieţii lor. Îngrijirea paliativă acordată de HOSPICE Casa Speranţei este menită să îmbunătăţească viaţa celor diagnosticaţi cu o boală incurabilă şi să ofere confort familiilor acestora, astfel încât aceştia să se poată bucura de timpul rămas.

Îndemnul „Ajută-i să trăiască fiecare zi ca şi cum NU ar fi ultima” se află în centrul campaniei de comunicare şi conţine materiale pentru TV, online, OOH, precum şi scrisori adresate partenerilor şi celor care au sprijinit de-a lungul timpului activitatea HOSPICE şi cauza îngrijirii paliative.

- Articolul continua mai jos-

Pentru că pacienţii sunt cei care cunosc cel mai bine realitatea unui diagnostic dur şi nevoia mare de îngrijire paliativă, spotul a fost filmat în centrul din Bucureşti, cu adulţi şi copii beneficiari ai serviciilor HOSPICE. Spotul poate fi urmărit pe contul pe contul nostru de Youtube.

Din echipa de realizare a campaniei au făcut parte: regizor – Dragoş Muşat, director de imagine – Cristi Staicu, muzică şi voce – Petru Mărginean, montaj – Cătălin Cristian Cărămidă, art director – Diana Papuc, copy – Raluca Eftimie şi Cosmin Baba, make-up – Diana Froicu.

„În fiecare an, mii de pacienţi care înfruntă un diagnostic înfricoşător şi famiile lor găsesc la HOSPICE sprijin şi alinare, iar mulţi nu îşi pot imagina lupta cu boala fără ajutorul fundaţiei. HOSPICE este un refugiu şi un simbol care le aminteşte că nu sunt singuri şi că încă se mai pot face multe după ce aud formularea rece ‘ne pare rău, nu se mai poate face nimic’. La HOSPICE credem în redarea valorii fiecărei clipe de viaţă şi mulţumim tuturor celor care ne susţin în acest demers”, a declarat Mirela Nemţanu, director executiv al HOSPICE Casa Speranţei.

În România, aproximativ 160.000 de persoane au nevoie anual de îngrijire paliativă, însă mai puţin de 9% au acces la servicii specializate pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii, atunci când acestea sunt ultima mână ce li se poate întinde.

Campania de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit este una dintre cele mai importante modalităţi de atragere de fonduri utilizate de HOSPICE, pentru ca aceasta să fie capabilă să ajungă la un număr cât mai mare de pacienţi care au nevoie de îngrijire paliativă. Formularele cu datele fundaţiei sunt disponibile pe pe https://www.hospice.ro/2lasuta/, iar acestea pot fi depuse sau transmise, conform legii, până pe data de 25 mai 2018, către ANAF. Procedura nu implică niciun cost, redirecţionarea acestor sume realizându-se din impozitul care a fost deja reţinut în 2017 de către stat.

Anul trecut, peste 11.500 de persoane au ales să susţină demersurile fundaţiei, redirecţionând 2% către HOSPICE Casa Sperantei. Cu fondurile strânse din Campania 2%, HOSPICE a reuşit să asigure 1.200 de zile de internare, 1.400 de vizite multidisciplinare la domiciliul pacienţilor şi 3.500 de sesiuni în centrele de zi pentru copiii şi adulţii care se confruntă cu o boală incurabilă şi pentru familiile lor.

Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, 👇 dă-ne un like. 💖

Articole recomandate

Recomandari